امت واحده

امت واحده
«إنَّ هذه أمَّتُکُم أمَّة واحِدَة و أنَا رَبُّکُم فاعْبُدونِ»
«بی تردید این امت شما امت واحده است و من پروردگار شما هستم، پس مرا پرستش کنید»
بایگانی
آخرین نظرات

گزیده ای از سخنرانی حجت الاسلام دانشمند:
«امروز یکی از جاهایی که فتن داره نشر پیدا میکنه ٬ شبکه های ماهواره ای هست. چه بسا اسم های اهل بیت هم روش باشه٬ خود ما یه زمانی تو بسیاری از این شبکه هایی که به نام امام حسین به نام سلام به نام بقیع به نام اهل بیت بود شرکت می کردیم هدفمون هم این بود که سخنرانی بکنیم ٬ تبلیغ تشیع بکنیم.
اما یه وقت … خدا راشکر … حدود دو سه سال پیش سال ۹۱ بود ما دیدیم نه ٬ ظاهرا قصه ….
ظاهرش امام حسینه ٬‌اما یه بحث دیگس
ازین طرف هفته وحدت ٬‌از اون طرف هفته برائت
از این طرف قمه زنی نکنیم دشمن داره سواستفاده میکنه ٬ از اونطرف ۲۴ ساعت نشون بدیم.
لذا گفتیم :‌ببخشید
شما اگر در خط امام حسین باشید ٬ هستیم. اما اگه به دنبال بازی های خودتونید ٬ نیستیم.»
«من خودم خدمت آیت الله العظمی سیستانی رسیدم ایشون منو شناختن ٬
گفتم آقا وظیفه من چیه ؟
فرمود هر جا رفتی منبر نعمت ولایت فقیه را بر شما واجب میکنم به مردم بگید ٬
و من از موقعی که آیت الله العظمی سیستانی فرمودند ٬‌فهمیدم نعمت ولایت فقیه را به عمقش پی نبردیم»
«من خودم چند ساله شاگرد آقای وحیدم.
همین چند وقت پیش ٬ شاید فیلمش هم باشه
یه روحانی که یه مقداری هم حالش خوب نیست
جلوی ۲۰۰۰ نفر شاگرد آیت الله وحید
اومد بگه : لعنت بر …
آقای وحید فرمود :‌ ساکت باش ٬ ببند دهنتو ٬ هم من گفتم هم رهبر انقلاب و هم همه ی آقایون گفتن لعن علنی حرامه…»

موافقین ۰ مخالفین ۰ سه شنبه,۱۶,دی,۱۳۹۳
مهدی ملکشاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">